Korzyści z ryzykiem – Propozycje Busha dotyczące podatku od opieki zdrowotnej cd

Ale koszt dla Skarbu Państwa kredytu, który nie pogorszył wielu osób, byłby również znacznie wyższy niż koszt odliczenia. Aby zaradzić brakowi zachęt dla rodzin o niskich dochodach, prezydent zaproponował inicjatywę Affordable Choices Initiative, w ramach której państwa mogłyby wykorzystywać nieproporcjonalnie duże pieniądze Medicaid i niektóre stypendia federalne, aby zapewnić obywatelom o niskich dochodach i zagrożonym populacjom dostęp do podstawowych prywatnych ubezpieczeń. Inicjatywa ta stanowi słabą i niepewną odpowiedź na poważne wyzwanie.
Drugą kwestią jest nieadekwatność regulowanego przez państwo indywidualnego rynku ubezpieczeń, do którego znacznie więcej by się zwróciło, gdyby nowe odliczenie przyspieszyło erozję ubezpieczonego przez pracodawcę ubezpieczenia. Aby rozwiązać ten problem, państwa mogą być zobowiązane do zmiany swoich indywidualnych przepisów dotyczących rynku ubezpieczeniowego w celu spełnienia minimalnych standardów federalnych. Ewentualnie osoby bez sponsorowanych przez pracodawcę pokrycia mogą uzyskać dostęp do ubezpieczenia Medicare lub planu oferowanego w ramach Federalnego Programu świadczeń dla pracowników.
Decyzja o indeksowaniu proponowanego odliczenia do wskaźnika CPI, który rośnie znacznie wolniej niż medyczna inflacja i składki na ubezpieczenie zdrowotne, jest trzecim wymiarem, który ma kłopotliwych krytyków. Odliczenie może być indeksowane do komponentu CPI opieki medycznej, chociaż taka korekta wciąż nie uwzględnia rzeczywistych wzrostów wydatków na opiekę zdrowotną. Indeksowanie standardowego odliczenia według wyższej stawki znacznie zwiększyłoby koszt wniosku.
Chociaż propozycje prezydenta najprawdopodobniej nie zyskają dużej popularności w Kongresie, mogą rozpocząć od dawna dyskusję na temat zakresu, w jakim preferencje podatkowe powinny być stosowane w celu zachęcenia do zakupu ubezpieczenia zdrowotnego i form, które takie zachęty powinny przyjąć. Wszelkie wysiłki, aby uczynić to traktowanie bardziej racjonalnym, spotkają się z głęboko zakorzenionymi interesami tych, którzy mogą przegrać. Nie byłoby na przykład dopuszczalnym ograniczeniem subsydiów podatkowych przyznawanych za bardzo drogie polisy ubezpieczenia zdrowotnego, ponieważ nie wszystkie takie polityki zapewniają pozłacane ubezpieczenie: składki ubezpieczeniowe i wydatki na opiekę zdrowotną w ogóle zależą od wielkoduszności własnej polisy ubezpieczeniowej. Regionalne różnice w cenach opieki zdrowotnej, wzorce praktyki i preferencje pacjentów mają wpływ na koszt ubezpieczenia, podobnie jak rozmiar, średni wiek i ryzyko zdrowotne grupy, z którą się łączą. Te zawiłości utrudnią zejście ścieżką wyznaczoną przez prezydenta, który nie ma powszechnego dostępu do planów krajowych, takich jak federalny program świadczeń zdrowotnych dla pracowników.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Dr Reischauer informuje o służbie w radzie doradczej Narodowego Instytutu Zarządzania Opieką Zdrowotną.
Rozmowę z kongresmanem Pete Stark (D-CA) i senatorem Chuckiem Grassleyem (R-IA) można usłyszeć na stronie www.nejm.org.
Author Affiliations
Dr Reischauer jest prezesem Urban Institute w Waszyngtonie.

[patrz też: olx węgrów, endodoncja mikroskopowa kraków, rostil ulotka ]